domenica 26 agosto 2018

★ Look 379

Head : Catwa - Head Bento Catya .
Body : Maitreya - Mesh Body Lara .
Cap & Hair : Meva - Gacha Monica Set - Meva Monica Cap Black with Hair Blond 2 RARE - Available at The Gacha Garden on Aug 2018 .
Necklace : Meva - Gacha Monica Set - Meva Monica Necklace Single 1 Common - Available at The Gacha Garden on Aug 2018 .
Bracelets : Meva - Gacha Monica Set - Meva Monica Bangles Common - Available at The Gacha Garden on Aug 2018 .
Top : UC - Milda leather top all in 1 - Maitreya/Slink/Belleza - With HUD - Available at Kustom9 on Aug 15 .
Skirt : Legal Insanity - Ava denim skirts - FATPACK HUD - Maitreya / Slink H. / Belleza F. I . - You will be able to change the look of the mesh from "normal" to "lift up" version! - Available at Tres Chic on Aug 17 .
Shoes : N-core - GINA - FatPack HUD - Maitreya / Belleza / Slink - Available at Tres Chic on Aug 17 .